Καλως ήρθα(τε)

28 12 2008

Αυτό (σε λίγο καιρό θα) είναι το ιστολόγιο μου.

Είπα μιας και αργεί να ξεκινήσει η παλιότερη εκπομπή του ελληνικού ραδιοφώνου της οποίας είμαι συνδημιουργός να ξεκινήσω το παλιότερο και γνωστότερο blog της επικράτειας και όχι μόνο. 😉

Είναι ακόμα υπό κατασκευή και αν κρίνω από τους χρόνους μου δεν ξέρω αν θα είναι και ποτέ όπως το έχω φανταστεί. Επειδή όμως ξεκίνησα πέρυσι τον Μάρτη και σε λίγο αλλάζουμε χρόνο είπα να βάλω ότι έχω να βάλω και να το θέσω σε λειτουργία.

Ο στόχος μου ήταν να ανεβάσω διάφορα πράγματα που έχω γράψει ή με έχουν σημαδέψει στην κομματική – πολιτική – κινηματική μου ζωή έχοντας ως οδηγό κυρίως την Αυγή(πράγμα που με διευκόλυνε αφάνταστα) και κάποια λίγα κείμενα που είχα αποθηκευμένα.

Ανέβασα ακόμα μερικές φωτογραφιούλες και κάποια λίνκς για να χαζεύεται. Προτάσεις για εμπλουτισμό δεκτές.

Από εδώ και πέρα στόχος μου είναι να ανεβάζω μερικά σχολιάκια της επικαιρότητας, καμιά ενημέρωση, ότι γράφω προς δημοσίευση και βλέπουμε.

Με λίγα λόγια ανοίξαμε και σας περιμένουμε…

Σας φιλώ

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

